Bytteservice

Grundet julehandlen udvider vi vores bytteret på webshoppen, så du kan bytte varer helt frem til d. 10 Januar 2022 

Vi giver dig 14 dages fortrydelsesret på købte varer, så længe de leveres tilbage i ubrugt stand og med al emballage samt eventuelle plomberinger intakt. 

 

Vores kunders tilfredshed er meget vigtig for os, så derfor giver vi 14 dages returret på alle køb, medmindre andet er aftalt på købstidspunktet.

Bytteservice

Når du vil bytte en vare, kan enten få pengene tilbage for varen eller et tilgodebevis på det samme beløb. Du kan selvfølgelig også vælge at finde en ny vare med det samme, hvis du for eksempel gerne vil have byttet en jakke til en anden farve. 
For at vi kan tilbagebetale pengene er det vigtigt, at varen er i ubrugt stand og eventuelle plomberinger er ubrudt, da vi så kan sælge varen til en anden kunde som kan få glæde af den.

For at vi kan tage en vare retur er det også vigtigt, at den ikke er overskredet sidste salgs- eller holdbarhedsdato (som ofte står stemplet på pakken). Så hvis du ønsker at returnere et foderprodukt, som har en sådan dato mærkning, så skal du først sikre dig, at datoen ikke er overskredet, såfremt den ikke er det, og der stadig er en rimelig tid tilbage til denne dato, så kan du gøre brug af vores bytteservice. Når det handler om foderprodukter er det derfor vigtigt, at du hurtigst muligt efter købet gør brug af returretten - du behøver ikke vente og udnytte alle de 60 dages returret.

Ved køb af lægemidler som for eksempel Bayvantic, Frontline mm. kan vi ikke tilbyde at tage varen retur, på grund af den gældende lovgivning om håndtering af lægemidler.

Vejledning

Hvis du ønsker at benytte dig af vores bytteservice, så skal du give os besked herom på mail Webshop@miljoefoder.dk, hvor du skal oplyse hvilken vare du gerne vil have byttet, hvornår den er købt samt hvilken betalingsform du ønsker: pengene tilbageført, tilgodebevis eller en ny vare med det samme.
Hvis du vælger at returnere en vare via post, så skal du selv dække fragtomkostningerne, medmindre det er en reklamation - læs mere nedenfor.

Du er også altid velkommen i en af vores butikker, hvor du bare kan medbringe varen sammen med en kvittering (såfremt den ikke har et byttemærke), og så vil butikspersonalet tage sig af returneringen.

Reklamation

Skulle varen mod al forventning være i stykker ved levering, eller på anden måde ikke være i den lovede stand, så kan du lave en reklamation, hvilket betyder at vi tager varen tilbage, på baggrund af ikke i tide opdaget beskadigelse inden købstidspunktet.
Læs mere om reklamation på betingelser

 

Hvis du har spørgsmål til dette, er du altid velkommen til at kontakte os på mail webshop@miljoefoder.dk.

 

På vegne af Miljøfoder A/S personale

ønskes du en dejlig dag

;